5 Ocak 2016

Mit App Inventor 2 Adnroid Uygulama Yapmaya Hazırlık - 2.Ders

Merhaba arkadaşlar Andoid Program yapmak için can atıyorsunuz biliyorum ancak gerekli bir adım daha var; uygulamayı tasarladığımız esnada çalışıp çalışmadığını denemek için android telefonumuz ile bilgisayarı birbirine eş zamanlı olarak bağlamamız gerekiyor böylece yaptığımız fonksiyonları ve hataları anında görebileceğiz.

Bilgisayar ve telefonu birbirine wireless üzerinden bağlayacağız bunu yapmak sadece üç adım ve çok kolay.

1.Adım: Kullandığımız bilgisayar ve telefon aynı modem ile internete bağlanmalıdır. **
2.Adım: Telefonunuza Google Play'den "MIT AI2 Companion" uygulamasını indirip kurun.

Bundan sonraki adım siz MIT App inventor 2 uygulamasında bir şeyler tasarlayıp bunu denemek istediğinizde yapılacak yeni bir proje başlatın daha sonra son adıma geçebilirsiniz.



3.Adım: Projenin tasarım sayfasından "Connect > AI Companion" adımlarını izleyin ve karşınıza çıkan penceredeki kodu telefonunuza kurduğunuz uygulamayı açıp oraya yazın ardından "connect with code" butonuna basın.

Hepsi bu kadar şimdi siz kodlamaları değiştirdikçe telefonunuzdaki uygulama otomatik olarak güncellenecek ve sizde her yaptığınızı anında deneyebileceksiniz.



** Eğer herhangi bir sebepten dolayı bilgisayar ve telefon aynı modeme bağlanamıyorsa sizin yapacağınız en iyi yöntem "Build > App (Save .apk to my computer)" adımlarını izleyerek uygulamayı indirip telefonunuza kurmak böylece yaptığınız uygulamaları deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

Bize Yazın

İzleyiciler